میدونی دلم چی میخواد؟؟

مـیــدونــیــن دِلــَــم چـــی مـــیـــخـــواد!


خــُــــدا بــــیــــاد بــِــهــِـم بــِــگــــه:


دیــوونــم کـَــــــــــــــــــــردی...

بـــیــا ایــنـَـم هـَـمــونـی که مــیــخــواسـتـــی…

 



نظرات شما عزیزان:

دلخواسته
ساعت11:50---20 شهريور 1392
خدایم را دوست دارم و با وفاتر از او سراغ ندارم،
به رسم همین وفاداری است که کسانی را که دوست دارم به می سپارم.


رها
ساعت4:44---19 شهريور 1392


باران که می آید

حضور مبهم یک هیچ مرا فرا می گیرد

تپش های قلبم به شماره می افتد

دم می رود و بازدم به سختی باز می گردد

دلم سخت می گیرد.


رها
ساعت7:17---18 شهريور 1392
خــــوشبخـــت تـــــرین آدم هــــا ؛

اونــــایـــی هستــــن کــــه ایـــن جمـــله رو میشنـــوند :

" عیــــــب نــــداره،


nahid
ساعت18:37---16 شهريور 1392
مــی خــواهــم کمــی بــروم

آن ســوی دنیــا!

آنجــا کــه آسمــان،

پنجــره بیشتــر دارد

و خــدا هــم،

دیــدی بهتــر...


سحر از چتردلتنگی
ساعت10:27---16 شهريور 1392
می نویسم ....
باز می نویسم....
نخوان! حرفهایم تکراریست....
نشنوو !!! همان آدم دیروز هستم...
نبین !!! همان آدم دیروز هستم...
فقط برو....
برو ولی حس کن و لمس کن....
" عشق پاکی را که به آتش کشیدی"

سلام دوست عزیز وب قشنگی داری
به منم سر بزن نظرم بذار با لینک موافق بودی خبرمم کن


raha
ساعت11:31---14 شهريور 1392
حالا که می آیی


دیگر شعر نخواهم گفت


نخواهم نوشت


میخواهم به همان تک درخت توت خانه ی کودکی هایم بگویم


بی فصل


میوه بدهد ... سبز شود


آن چند پرنده نیز


آواز خواهند خواند برایمان


همه دوست ات خواهند شد ..


و من عاشق تر..............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تنهایی ، عاشقانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, | 5 قبل از ظهر | نویسنده : EhsAn |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وشوو